Az Edelweiss ügy megoldva
Talán mert kicsiny légitársaság, s abszolút értékben egész biztosan kevesebb a panaszos levél is, egészen gyorsan ki is vizsgálták az ügyünket.
A reptéren vásárolt apróságok és a ki nem használt, de kifizetett budapesti szállás árának visszatérítésén túl fejenként további hatszáz euró üti a markunkat, a cég felelősségének hangsúlyozott el nem ismerése mellett.
Remélhetően a tranzakció is hamar létrejön, s akkor még egy egész picit nyertünk is az ügyön. Malackák nélkül néhányszor (ha muszáj, egyhuzamban is) még megismételném. Így miattuk azért elég para volt.
Hozzászólnál Facebook fiókkal?
4 hozzászólás
R.Zsuzsa
Érdekelnének a részletek, mert én is igényt szeretnek az Edelweissnak benyújtani 10 órás késés miatt.
Liping
info@flyedelweiss.com-ra írd le, mi volt.
R.Zsuzsa
@Liping: leírtam, elutasítottak, nem fizetnek…
Liping
@R.Zsuzsa: ha vis major okozta a késést, azért elvileg nem jár kártérítés. De te ismered a részleteket. Van valami Európai Fogyasztói Központ vagy mi, ahová fordulhatsz, ha úgy érzed, méltánytalan az elutasítás.