Holnap indul az ovi
3-án belecsapunk a lecsóba, s beindul az óvodai oktatás. A nyelvsulis elvileg még egy hét csúszással jön (bár ki tudja, mit variálnak addig), úgyhogy biztosan hasznosan telik majd a soron következő hétvégém.
Bár én eddig jobbára semmi hasznosat nem csináltam (eltekintve attól, hogy kidolgoztam magamnak az anyagot meg legyártottam a kártyákat, illetve pénteken segítettem 150 kg rizst becipelni a földszinti konyhára – jó én személyesen 4×25 kg-t hordtam csak el, két zsákot ketten-ketten hurcibáltak a helyi, 45 kilós kolleginák), a többiek azért igen. Szépen kicsinosították az osztálytermeket, felkészültek a babák fogadására. Utolsó simítások még ma is zajlanak, de szerintem már nyitásra készen is állunk. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy egy kisfőnöktől eltekintve egyedül használom majd a hat fakkos irodát is.
Minden egyes nap, vagyis hát a hét első három napján, mivel a csütörtök-péntek szabad tanítom mindegyik csoportot, a kicsiket és a középsősöket délelőtt, a nagyokat délután. Egy-egy óra 30 percig tart, így talán nem rokkanok majd bele.
No, de elég a fecsegésből, rengeteg képet hoztam ma a tényleg mutatós ovinkról. Egyelőre még gyerekek nélkül.
2 hozzászólás
gyengetölcser
akkor az oraterveket neked kellett megirnod ezek szerint. Azert curriculum-ot adtak vagy azt is neked kellett kitalalni? Eddigi tapasztalataid alapjan mennyire gyakori, hogy megadott terv szerinte kell tanitani?
Liping
@gyengetölcser: hát, a megírás túlzás, kb. egy lap a jegyzetfüzetemben. De csak magamnak.
Itt éppenséggel azt tanítok meg úgy, ahogy akarok, mivel más nem ért hozzá, s nem is próbál meg úgy tenni, de amúgy sulifüggő. Az meg egyénfüggő, hogy kinek mi a jobb. Ha van saját módszered, amit szeretsz, akkor ez az optimális, de ha lövésed sincs, mit kéne tanítani, akkor jobb, ha van könyv, amit követhetsz.