Hegyek között, völgyek között
Ha már vonatozgattam tegnap, akkor itt az ideje pár kép megosztásának. Ez az első alkalom, hogy „G” és „D” vonatokkal utaztam, a „G” igencsak megnyerőnek bizonyult.
A már emlegetett digitális kijelző folyamatosan tájékoztatást nyújtott a szerelvény sebességéről, így tudom, hogy a csúcson 305 km/h-val száguldoztunk. Miután első ízben ültem ilyen vonatra, így nem tudom, ez-e az általában alkalmazott maximum, vagy csak a rövid távnak volt betudható ez a limit, de meggyőzően sebes volt. Xianningbei és Wuhan között a távot mindössze 23 perc alatt tettük meg, úgy, hogy az utolsó pár percben már csak 50 km/h-s tempóban gördültünk be az állomásra.
A Wuhan és Nanchang közötti, „D” vonattal megtett táv sebességét nem tudom, itt ugyanis nem mutatták. Ez utóbbi vonat sem volt rossz, bár a „C” és „G” jobban néz ki.
4 hozzászólás
sellőlány
Még jó, hogy vannak a számok a kijelzőn, különben semmi értelme nem lenne az angol szavaknak. 😉 Nekem a TGV volt nagyon nagy élmény 1994-ben főleg, hogy a viszonyítási alapom a leggyorsabb kategóriában addig az IC volt.
zebrina
Még mindig nem bírtam teljesen felfogni ezt a színvonalat.
Drizari
És ezt a színvonalat a kommunista párt vezető szerepe mellett érték el.
Liping
@Drizari: kétségtelenül, bár ennek nem tulajdonítanék nagy jelentőséget, ennyi erővel lehetne neonáci párt is hatalmon.:)